CZAS DOSTAWY PELLETU:

Dostawy realizujemy najczęściej w czasie od 1 do 3 dni roboczych w zależności od formy dostawy, ilości i preferowanych przez Zamawiającego, godzin dostawy.

FORMY DOSTAWY:

  • Dostawa WESTA – dostawy naszym transportem realizujemy do 3 dni roboczych. Zależy to od indywidualnych uzgodnień z Klientem oraz godzin dostawy preferowanych przez Klienta. Dostawy najczęściej odbywają się w godzinach 8 – 19 (poniedziałek – piątek) oraz 7 – 14 (sobota). Staramy się jednak zawsze dostosować godziny dostawy do możliwości odbioru przez Klienta i naszego aktualnego harmonogramu dostaw.  
  • Dostawy kurierskie paletowe – czas realizacji dostawy, to najczęściej do 3 dni roboczych. Godziny dostawy uzależnione są od harmonogramu danego kuriera i jest to przedział od godz. 9 do 17. W wyjątkowych sytuacjach dostawa może przesunąć się na 4 dzień od zamówienia.
  • Paczki do 30 kg. – w zależności od godziny wplywu zamówienia, są realizowane od 1 do 2 dni roboczych. Lecz mogą (choć rzadko) nastąpić dostawy, które odbędą się na 3 dzień roboczy.

ZWROTY:

1. Po zgłoszeniu chęci zwrotu towaru, Klient otrzyma formularz zwrotu, którego wypełnienie jest niezbędne do sprawnego przygotowania odbioru towaru oraz zwrotu środków.

2. Pieniądze za zwrócony towar są wypłacane niezwłocznie po jego odbiorze od Klienta (maksymalnie 7 dni), proporcjonalnie do ilości zwróconego towaru.

3. Zwrot towaru odbywa się zgodnie z obowiązującym w danym czasie prawem, z regulaminem sklepu oraz z zachowaniem staranności przez Strony.

4. Towar podejmowany jest od Klienta w takiej formie w jakiej został dostarczony (transport Westa; przesyłka kurierska paletowa; przesyłka kurierska paczka do 30 kg).

5. Zwrot dostawy realizowanej naszym transportem / WESTA:

– uzgadniamy z Klientem termin zwrotu. 

– Worki z pelletem pakujemy na auto u Klienta bez dodatkowych wymogów, które pojawiają się przy odbiorach kurierskich.

– Podpisujemy na miejscu protokół zwrotu (data, ilość, dane zamówienia).

– środki są niezwłocznie (maksymalnie 7 dni) zwracane na rachunek bankowy Klienta (podany w formularzu  protokole zwrotu).

6. Zwrot towaru dostarczonego drogą kurierską odbywa się po umówieniu kuriera, który odbierze zwracany towar. Towar należy przygotować w sposób staranny, układając na palecie worki w taki sposób, by nie przekraczały rozmiarów podstawy paletowej.Inaczej mówiąc, worki nie powinny wystawać poza obrys palety. Paleta powinna być usytuowana w takim miejscu, by kurier miał możliwość podjąć przesyłkę. Towar należy przygotować tak, by nadawał się do transportu, worki nie mogą się przemieszczać i wystawać poza obrys palety. Najlepiej owinąć worki folią stretch, gdyż inaczej kurier może odmówić podjęcia przesyłki. Klient po zgłoszeniu chęci zwrotu towaru, otrzyma wytyczne / regulamin firmy kurierskiej określający wymagania w zakresie przygotowania przesyłki do odbioru.